Uitslagen waren negatief - Reisverslag uit Zoutelande, Nederland van Marieke Meijer - WaarBenJij.nu Uitslagen waren negatief - Reisverslag uit Zoutelande, Nederland van Marieke Meijer - WaarBenJij.nu

Uitslagen waren negatief

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

09 Januari 2008 | Nederland, Zoutelande

Weer even een kort berichie hoe het nu met me gaat.
Peet is afgelopen zondag terug gegaan naar Tirana en dat dringt nog niet echt tot me door. Het is alsof ik hem gewoon deze week weer ga zien of dat hij gewoon weer op het raam tikt en hier naar binnen stapt.
Het is dubbel maar enerzijds dringt het niet tot me door en anderzijds heb ik er wel vrede mee en ondanks dat hij weer terug is voel ik me emotioneel en geestelijk stabieler dan in Albanie. Peet en ik hebben mogen genieten van twee weken vakantie, samen met familie en dierbare. Uiteraard moest ik erg rustig aan doen maar het was heerlijk om weer even samen te zijn in NL en te genieten van elkaar en dierbare om ons heen.

Vorige week kwamen de uitslagen terug van de foto's en bloedtesten die zijn gedaan in het ziekenhuis in Vlissingen. Allemaal negatief, dus de volgende stap is een afspraak met een internist in het Havenziekenhuis in Rotterdam. Dit omdat ik afgelopen jaren meerdere malen in de tropen/derde wereld landen ben geweest en de dokter hier mij nu niet verder kan helpen.

Wat mij nu te doen staat is geduld hebben en rustig aan blijven doen. De wachtlijsten zijn lang en ik kan pas ongeveer over drie weken daar terecht.

Ik ben dankbaar met jullie steun (oa de veeeele kaarten die jullie gestuurd hebben!!!) en gebeden. Moet ook bekennen dat ik op dit moment niet veel bezoek/gesprekken aankan. Vandaar dat ik rustig thuis ben en heel voorzichtig aan doe. Wat soms erg frustrerend is voor mij want heb graag mensen om mij heen en ben een doener. Wat nu dus even andere vormen heeft.

Ik leer veel in deze tijd en ben dankbaar voor de vele lichtpuntjes en knipoogjes die ik krijg! D.U.H. Ik weet ook dat ik weer beter zal worden en dat dit allemaal tijdelijk is...vertrouwen op God en leven in afhankelijkheid van Hem geeft mij kracht om door te gaan.

Veel liefs, Mariek

P.s. Ben vergeten mijn fotoboek op deze weblog te verlengen vandaar dat de meeste foto's weg zijn gehaald...just so you know ;-)

-XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX-

  • 09 Januari 2008 - 14:08

    Jonathan En Grace:

    Marieke,

    Zet hem op en word maar weer snel beter....zoals je zelf al zegt!

    groetjes,

  • 09 Januari 2008 - 14:10

    Jonathan En Grace:

    Ik zie trouwens dat ik in herhaling val...maar wel gemeend hoor!

  • 09 Januari 2008 - 17:19

    Fokke:

    Veel sterke Marieke!

  • 10 Januari 2008 - 12:00

    Helmien:

    Hee darling!
    Heel veel zegen daaro in Nederland. Het is huis is wel leeg en stil hoor.. zonder je. Rust lekker uit.. en tot ziens!

  • 10 Januari 2008 - 13:10

    Jasper En Heidi:

    Ook namens ons heel veel sterkte en liefs. De Zeister bossen schijnen een helende omgeving te zijn... :)

  • 21 Januari 2008 - 13:05

    Wim,Iny,D,I,C,J:

    Lieve Mariek, Fijn dat we afgelopen zondag weer even hebben kunnen bijkletsen. We zijn ervan overtuigd dat je weer helemaal de oude wordt.We wensen je heel veel kracht toe en vergeet niet de dingen die we tegen elkaar gezegd hebben afgelopen zondag. Liefs en een dikke smakkerd van je oom en tante

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zoutelande

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2008

Onderzoeks uitslagen zijn binnen :-)

05 Februari 2008

Weer een stapje verder...

09 Januari 2008

Uitslagen waren negatief

24 December 2007

Weer in den lage landen....

25 Oktober 2007

Avonturen in bergen
Marieke

Actief sinds 05 Dec. 2006
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 33010

Voorgaande reizen:

14 December 2006 - 30 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: