I'm back! - Reisverslag uit Tirana, Albanië van Marieke Meijer - WaarBenJij.nu I'm back! - Reisverslag uit Tirana, Albanië van Marieke Meijer - WaarBenJij.nu

I'm back!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

09 Mei 2007 | Albanië, Tirana

hi hi lieve mensen,

I'm back!!! Ik heb jullie de afgelopen weken helaas niet via deze weblog op de hoogte kunnen houden.
Ik ben er even tussen uit geweest. Ze noemen het een mix van cultuurshock en erg slecht slapen. Dus om een beetje op adem te komen, even uit Tirana te zijn en geestelijk en emotioneel weer een beetj in balans te komen ben ik een naatl weken geleden, 4 dagen naar Macedonie geweest. En dat was top!! Ik ben met een touringcar naar het plaatsje Ohrid geweest en daar in een pension geslapen....jaja eindelijk weer heerlijk geslapen(want ik slipe bizar slecht Ik heb daar veel gewandeld aan het meer, in de bossen en heb heel veel 'niks gedaan', wat ook de opdracht was van mijn leidingevende hier!
Nu ik sinds een paar weken weer terug ben ben ik weer langzaam begonnen met werken en sinds een tijdje weer lekker fulltime. En dat voelt goed...erg goed. Het werk is subliem!! We zijn knoerd hard bezig met de voorbereidingen voor het zomer project hier in Tirana en ons werk als Athletes in Action STINT'ers houdt in dat we met alle kerkleiders contact opnemen, vergaderingen plannen en vervolgens uitgebreid relaties opbouwen....want 'snel' is een woord wat ze hier in Albanie niet kennen dus alles gaat lekker rustig aan. Wat betekent dat er veel koffie wordt gedronkenen en veel wordt gekletst.

Eind april zijn Michiel en Marijke (Peter's broer en schoonzus) bij ons geweest en dat was heel erg leuk en bemoedigend. Het was geweldig om ze bij ons te hebben, samen te kunnen op trekken en hun te laten zien hoe ons leven er hier uit ziet. Bedankt liefhurds dat jullie beide hier ruim een week zijn geweest! Superrr!!

Ik wou dat ik woorden kon vinden om te omschrijven hoe het hier werkelijk met me (en ons team) gaat. Het is een rijke zegen om hier te zijn en elke dag weer ervaren we dat God's timing echt PERFECT is. De kerken zijn helemaal klaar voor een samenwerkingsverband en willen graag sport gebruiken om hun omgeving te bereiken.

Kort gezegd: Ik geniet! & Ik zit op mijn plek!

Lieve groetjes, Mariek.

  • 11 Mei 2007 - 06:23

    Mam:

    Hallo wijffie,

    Wat fijn weer iets van je te lezen en te zien op je site !
    Heel veel succes in de komende weken.
    We blijven jullie volgen
    Love mam

  • 12 Mei 2007 - 14:49

    Gert-Jan:

    Leuke verslag meid,

    T is leuk om te horen dat je werkzaamheden lekker gaan, keep it up.

    kusssss

  • 14 Mei 2007 - 09:00

    Marijke:

    He lieve schone zus,

    Wat fijn weer een berichtje van jou! Hoewel je verhalen en foto's nu bekend voor mij zijn.
    Ik mis jullie en Albanie. Echt apart dat het na een week alweer zo wennen is om niet meer bij jullie en in Albanie te zijn.
    Vanavond ga ik ervoor zorgen dat jullie binnenkort weer post krijgen.

    Liefs, Marijke

  • 14 Mei 2007 - 18:28

    Jonathan En Grace:

    Hey luitjes,

    Jullie zien er lekker verliefd uit zo saampjes. En dan ook nog eens bezig met werk voor God...goed man! Zet hem op!

    groetjes,

  • 14 Mei 2007 - 22:44

    Heidi:

    Jeeej, wat fijn dat Jasper en ik kunnen uitkijken naar de zomervakantie! We houden van jullie. Liefs!

    PS. Weltrusten, deze nacht. Ik ga morgen weer slapen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Albanië, Tirana

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2008

Onderzoeks uitslagen zijn binnen :-)

05 Februari 2008

Weer een stapje verder...

09 Januari 2008

Uitslagen waren negatief

24 December 2007

Weer in den lage landen....

25 Oktober 2007

Avonturen in bergen
Marieke

Actief sinds 05 Dec. 2006
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 33003

Voorgaande reizen:

14 December 2006 - 30 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: