If you are Dutch, you are too much.... ;-) - Reisverslag uit Tirana, Albanië van Marieke Meijer - WaarBenJij.nu If you are Dutch, you are too much.... ;-) - Reisverslag uit Tirana, Albanië van Marieke Meijer - WaarBenJij.nu

If you are Dutch, you are too much.... ;-)

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

13 Juli 2007 | Albanië, Tirana

of....'if you're Dutch, you're NOT much' of 'if you're not Dutch, you are not much'....
Ons kantoor stroomde de laatste dagen vol met vrijwillegers vanuit Albanie en Amerika. Vandaag hadden we flinke lol door bovenstaade uitspraken...Voorla onze Albaneze collega's vinde de uitspraak 'if you're Dutch, you're not much' helemaal geweldig. Maar ondertussen zijn ze gewoon trots op ons of stinkend jaloers...hahaha...nee hoor...nu het project letterlijk voor de deur staat heeft iedereen er HEEl veel zin in. De sfeer zit er goed in en tussen de laatste hectische voorbereidingen door wordt er flink veel gelachen.
Over precies 20 minuten begint de openings ceremonie en dan gaan we 2 weken lang KNALLEN voor onze God. Er gaat zoveel gebeuren en we wachten met spanning en in volle verwachting af wat Hij gaat doen in de harten van de vele mensen die we gaan ontmoeten de komende twee weken. We zijn nu al moe door de vele voorbereidingen maar gaan rustig door in vol vertrouwen en elke dag met hernieuwde kracht.
Degene die trouw voor ons bidden: willen jullie bidden voor een goede nachtrust want door alle hectiek lukt dat niet echt. Thanx!!
Dit keer een kort berichtje want ik ga er vandoor, anders ben ik te laat...
Lieve groetjes, Mariek

• 13 Juli 2007 - 18:47

Nienke + Mam:

Lieve schat, heel veel succes en kracht !!!

• 14 Juli 2007 - 15:12

Elize Louws:

Hoi Marieke

Deze tekst werd verteld in de preek voor de aia week in Middelburg. Kende hem natuurlijk al maar toch het kwam goed van pas die week.

But they that waith upon the lord shal renew their strengt.
    Jesaje 40:31

• 16 Juli 2007 - 10:09

Ad Timmermans:

Hoi Marieke,
    Spannend, hoe het zal zijn. Nu hebben jullie er al 3 dagen opzitten en hebben een eerste indruk kunnen krijgen. Ben benieuwd. Knallen voor onze God is geweldig en hoe het dan ook uitpakt, Hij is er bij en zal een uitwerking teweeg brengen. Ik hoop voor jullie dat je er ook getuige van mag zijn. Heel veel sterkte de komende weken en Gods kracht en zegen voor jullie team, (maar voor mij) in het bijzonder voor jullie.
    Groetjes,
    Ad

• 20 Juli 2007 - 11:47

Gert-Jan:

heeey zussie,

Geniet ze deze 2 weken, en heb net een mailtje naar je gmail verstuurd.